۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۰۲۵۳
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با رسا:

پیگیر مطالبات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ هستیم | بررسی ویژه ولنگاری فرهنگی

پیگیر مطالبات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ هستیم | بررسی ویژه ولنگاری فرهنگی
ذوالقدر از بررسی ویژه موضوع "ولنگاری فرهنگی" در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و تأکید کرد که پیگیر مطالبات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ هستیم.
سیده فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص پیگیری دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و به خصوص «ولنگاری فرهنگی»، اظهار داشت: هفته گذشته نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی در جلسه خود پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفته‌ایم از جایگاه نظارتی مواردی که در حوزه فرهنگ به تصویب رسیده است را نیز بررسی کنیم. در همین راستا در مهمترین اقدام خود در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های دست اندکار در حوزه فرهنگ را نیز به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دعوت خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری از نهاد‌ها در کشور ما بودجه‌هایی را دریافت کرده‌اند که در راستای ارتقای فرهنگ کشور آن را صرف کنند. به همین دلیل در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد مسؤولان ذیربط را به کمیسیون فرهنگی دعوت کنیم و از آن‌ها بپرسیم در خصوص دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه «ولنگاری فرهنگی» و همچنین مقوله فرهنگ چه کار‌هایی را انجام داده‌اند.

ذوالقدر تاکید با بیان داشت: تلاش ما در کمیسیون فرهنگی در سال پایانی کار در پارلمان معطوف به این امر شده است که با تمامی نهاد‌های دست اندرکار در امر فرهنگ از جمله نهاد‌های دینی و حاکمیتی ارتباط برقرار کنیم و از آن‌ها بخواهیم گزارش کاملی از عملکرد خود را به این کمیسیون ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان، تأکید کرد: در سال منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته‌ایم هیچ طرحی را به مجلس ارائه ندهیم و تنها به موارد مغفول مانده در حوزه فرهنگ و مطالبات رهبر انقلاب در این مقوله بپردازیم. /۸۵۶/ت301/ق
ارسال نظرات